W celu ułatwienia Państwa kontaktu z naszym Przedsiębiorstwem oraz sprawnego załatwiania spraw związanych z korzystaniem z usług, a także przekazu możliwie najszerszej informacji o naszej działalności uruchomione zostało w Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej – Krośnieński Holding Komunalny Spółka z o.o. nowe Biuro Obsługi Klienta. Siedziba Biura znajduje się w oznakowanym napisem na jego frontonie nowoczesnym budynku przy ul. Fredry 12. Dla wygody Klientów obok budynku zlokalizowany jest duży plac parkingowy z miejscami parkingowymi dla osób niepełnosprawnych. Biuro Obsługi Klienta stanowi dla nas jeden z najważniejszych obszarów budowy i umacniania dobrych relacji z Klientami. Prosimy o zgłaszanie ewentualnych wniosków w zakresie udoskonalenia jego funkcjonowania. Państwa propozycje, sugestie i krytyka są dla nas bardzo istotnym elementem. Ich analiza oraz wprowadzone na jej podstawie działania z naszej strony, będą miały znaczący wpływ na polepszenie jakości świadczonych przez nas usług, a tym samym na zwiększenie zadowolenia Naszych Klientów i budowania dobrych relacji. Zapraszamy zatem serdecznie Państwa do korzystania z jego usług.
Biuro Obsługi Klienta przez Internet
Na internetowej stronie Biura Obsługi Klienta publikujemy najbardziej aktualne informacje o możliwości załatwienia wybranej sprawy dotyczące działalności Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej – Krośnieński Holding Komunalny Spółka z o.o.
Na kolejnych stronach biura będziecie Państwo mogli: - zapoznać się z aktualnymi przepisami prawa, cennikami usług oraz taryfami, - załatwić wybraną sprawę przez internet, bez potrzeby wychodzenia z domu.
Rejestrując się natomiast na stronie: https://www.ekrosno.net.pl Odbiorcy usług uzyskują dostęp do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta „eBOK”, a w nim możliwość łatwego i szybkiego całodobowego dostępu do swojego indywidualnego konta bądź dodatkowo dostęp do podglądu wystawionych wcześniej "e-faktur".
Siedziba Biura Obsługi Klienta
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej – Krośnieński Holding Komunalny Spółka z o.o.,
Biuro Obsługi Klienta
ul. Fredry 1, 38-400 Krosno,
telefony kontaktowe:
- Obsługa Klienta : 13 47 48 316, 13 47 48 360 oraz 785 008 316
e-mail:
Kierownik Biura Obsługi Klienta: 13 47 48 405, 781 910 510
Czas pracy Biura Obsługi Klienta
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że Biuro Obsługi Klienta MPGK Krosno Sp. z o.o. jest czynne: - w poniedziałki w godz. od 7.00 do 16.00, - w pozostałe dni robocze w godz. od 7.00 do 15.00 .
W soboty, niedziele oraz święta Biuro Obsługi Klienta jest nieczynne.
Kierownik Biura Obsługi Klienta:
Pracownicy Biura Obsługi Klienta:
|
Adres BOK
Biuro Obsługi Klienta
ul. Fredry 1, 38-400 Krosno tel. 13 47 48 316, 13 47 48 360, 785-008-316,
2021-01-05
Informacja MPGK Krosno Sp. z o.o. o jakości wody uzdatnionej w IV kwartale 2020r.
Centralne Laboratorium Wody i Ścieków
|