x W naszym serwisie używamy plików typu cookie do celów m.in. statystycznych czy reklamowych. Przeglądarka jakiej używasz może zmienić ustawienia dotyczące cookies w każdym momencie. Więcej informacji znajdziesz w "Polityka cookies".
 

Ciekawe linki




Budynek BOK
W celu ułatwienia Państwa kontaktu z naszym Przedsiębiorstwem oraz sprawnego załatwiania spraw związanych z korzystaniem z usług, a także przekazu możliwie najszerszej informacji o naszej działalności uruchomione zostało w Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta.
Siedziba Biura znajduje się w oznakowanym napisem na jego frontonie budynku administracyjnym MPGK w Krośnie Sp. z o.o. przy ul. Fredry 1.  Dla wygody Klientów obok budynku  zlokalizowano plac parkingowy.
Biuro Obsługi Klienta stanowi dla nas jeden z najważniejszych obszarów budowy i umacniania dobrych relacji z Klientami. Prosimy o zgłaszanie ewentualnych wniosków w zakresie sposobu jego funkcjonowania. Państwa propozycje, sugestie i krytyka są dla nas bardzo istotnym elementem. Ich analiza oraz wprowadzone na jej podstawie działania z naszej strony, będą miały znaczący wpływ na polepszenie jakości świadczonych przez nas usług, a tym samym na zwiększenie zadowolenia Naszych Klientów.
Zapraszamy zatem Państwa do korzystania z jego usług.

Biuro Obsługi Klienta przez Internet

Na internetowej stronie Biura Obsługi Klienta publikujemy najbardziej aktualne informacje o możliwości załatwienia wybranej sprawy dotyczące działalności MPGK w Krośnie Sp. z o.o.

Na kolejnych stronach biura będziecie Państwo mogli:
- zapoznać się z aktualnymi przepisami prawa, cennikami usług oraz taryfami,
- załatwić wybraną sprawę przez internet, bez potrzeby wychodzenia z domu.
Rejestrując się natomiast na  stronie: https://www.ekrosno.net.pl Odbiorcy usług uzyskują dostęp do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta „eBOK”, a w nim możliwość łatwego i szybkiego całodobowego dostępu do swojego indywidualnego konta bądź dodatkowo dostęp do podglądu wystawionych wcześniej "e-faktur".

Siedziba Biura Obsługi Klienta

Mapka dojazdu do BOK
MPGK w Krośnie Sp. z o.o.,  ul. Fredry 1, 38-400 Krosno
Telefony:
13 47-48-316, 13 47-48-360  lub 13 43-685-45 - Obsługa Klienta
785-008-316 - numer telefonu komórkowego
13 47-48-405 -  Kierownik Biura Obsługi Klienta
e-mail:

Czas pracy Biura Obsługi Klienta

Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że od dnia 01.09.2018 r. Biuro Obsługi Klienta MPGK w Krośnie Sp. z o.o. jest czynne:
- w poniedziałki w godz.  od 7.00 do 17.00,
- w pozostałe dni robocze w godz. od 7.00 do 16.00 .


W soboty, niedziele oraz święta Biuro Obsługi Klienta jest nieczynne.

Kierownik Biura Obsługi Klienta:

  • Mirosław  Bargieł 
e-mail:

Pracownicy Biura Obsługi Klienta:


  • Beata Bogacz
e-mail:



  • Monika Kostka
e-mail:



  • Marcin Podkul
e-mail:

Portale społecznościowe

Adres BOK

 
Biuro Obsługi Klienta
ul. Fredry 1, 38-400 Krosno
tel.
13 47 48 316,
13 47 48 360,
13 43 68 545,
785-008-316,
 
2019-04-02

Informacja

Jakość wody wodociągowej

Centralne Laboratorium Wody i Ścieków

Live chat

 
Do góry Wstecz Strona główna 38-400 Krosno, ul. Fredry 12 Tel.: 13 436 83 11, 13 474 83 20 Fax: 13 436 86 78
© MPGK Krosno 2006 Realizacja: ideo Powered by CMS Edito