Budynek BOK
W celu ułatwienia Państwa kontaktu z naszym Przedsiębiorstwem oraz sprawnego załatwiania spraw związanych z korzystaniem z usług, a także przekazu możliwie najszerszej informacji o naszej działalności uruchomione zostało w Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta. Siedziba Biura znajduje się w oznakowanym napisem na jego frontonie budynku administracyjnym MPGK w Krośnie Sp. z o.o. przy ul. Fredry 1. Dla wygody Klientów obok budynku zlokalizowano plac parkingowy. Biuro Obsługi Klienta stanowi dla nas jeden z najważniejszych obszarów budowy i umacniania dobrych relacji z Klientami. Prosimy o zgłaszanie ewentualnych wniosków w zakresie sposobu jego funkcjonowania. Państwa propozycje, sugestie i krytyka są dla nas bardzo istotnym elementem. Ich analiza oraz wprowadzone na jej podstawie działania z naszej strony, będą miały znaczący wpływ na polepszenie jakości świadczonych przez nas usług, a tym samym na zwiększenie zadowolenia Naszych Klientów. Zapraszamy zatem Państwa do korzystania z jego usług.
Biuro Obsługi Klienta przez Internet
Na internetowej stronie Biura Obsługi Klienta publikujemy najbardziej aktualne informacje o możliwości załatwienia wybranej sprawy dotyczące działalności MPGK w Krośnie Sp. z o.o.
Na kolejnych stronach biura będziecie Państwo mogli: - zapoznać się z aktualnymi przepisami prawa, cennikami usług oraz taryfami, - załatwić wybraną sprawę przez internet, bez potrzeby wychodzenia z domu.
Rejestrując się natomiast na stronie: https://www.ekrosno.net.pl Odbiorcy usług uzyskują dostęp do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta „eBOK”, a w nim możliwość łatwego i szybkiego całodobowego dostępu do swojego indywidualnego konta bądź dodatkowo dostęp do podglądu wystawionych wcześniej "e-faktur".
Siedziba Biura Obsługi Klienta
Mapka dojazdu do BOK
MPGK w Krośnie Sp. z o.o., ul. Fredry 1, 38-400 KrosnoTelefony:
13 47-48-316, 13 47-48-360 lub 13 43-685-45 - Obsługa Klienta
785-008-316 - numer telefonu komórkowego
13 47-48-405 - Kierownik Biura Obsługi Klienta e-mail:
Czas pracy Biura Obsługi Klienta
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od dnia 01.09.2018 r. Biuro Obsługi Klienta MPGK w Krośnie Sp. z o.o. jest czynne: - w poniedziałki w godz. od 7.00 do 17.00, - w pozostałe dni robocze w godz. od 7.00 do 16.00 .
W soboty, niedziele oraz święta Biuro Obsługi Klienta jest nieczynne.
Kierownik Biura Obsługi Klienta:
Pracownicy Biura Obsługi Klienta:
|
Adres BOK
Biuro Obsługi Klienta
ul. Fredry 1, 38-400 Krosno tel. 13 47 48 316, 13 47 48 360, 13 43 68 545,
785-008-316,
2019-10-07
Jakość wody wodociągowej
Centralne Laboratorium Wody i Ścieków
|