x W naszym serwisie używamy plików typu cookie do celów m.in. statystycznych czy reklamowych. Przeglądarka jakiej używasz może zmienić ustawienia dotyczące cookies w każdym momencie. Więcej informacji znajdziesz w "Polityka bezpieczeństwa".
 

Ciekawe linki




1. Odbiorca usług ma prawo zgłaszania reklamacji dotyczących sposobu wykonywania przez Dostawcę Umowy, w szczególności ilości i jakości świadczonych usług oraz wysokości opłat za te usługi. 2. Reklamacja jest zgłaszana w formie pisemnej. Zaleca się aby reklamacja zawierała co najmniej: 1) imię i nazwisko/nazwę firmy i adres Odbiorcy usług, 2) przedmiot reklamacji, 3) przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację, 4) numer Umowy, 5) podpis Odbiorcy usług. 3. Wniesienie przez odbiorcę usług reklamacji nie wstrzymuje obowiązku uregulowania należności.
E-mail: *
Imię: *
Nazwisko: *
Nazwa firmy: *
Miejscowość: *
Kod pocztowy: *
Adres: *
Nr. telefonu:
Tel. komórkowy:
Treść: *
  Wyślij

Wypełniając formularz oraz wysyłając zapytanie, wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie powyższych danych osobowych, w celu udzielenia odpowiedzi/prowadzenia korespondencji. Podanie danych jest dobrowolne.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MPGK Krosno Sp. z o.o.
Więcej informacji dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, dostępnych jest pod adresem: www.ekrosno.pl/klauzula_rodo
* - pola wymagane

Portale społecznościowe

Adres BOK

 
Biuro Obsługi Klienta
ul. Fredry 1, 38-400 Krosno
tel.
13 47 48 316,
13 47 48 360,
785-008-316,
 

Centralne Laboratorium Wody i Ścieków

Live chat

 
Do góry Wstecz Strona główna 38-400 Krosno, ul. Fredry 12 Tel.: 13 436 83 11, 13 474 83 20 Fax: 13 436 86 78
© MPGK Krosno 2006 Realizacja: ideo Powered by CMS Edito