x W naszym serwisie używamy plików typu cookie do celów m.in. statystycznych czy reklamowych. Przeglądarka jakiej używasz może zmienić ustawienia dotyczące cookies w każdym momencie. Więcej informacji znajdziesz w "Polityka bezpieczeństwa".
 

Ciekawe linki




Wydział Biuro Obsługi Klienta
Grupa tematyczna Rejestracja do "eBOK"
Rejestracja do elektronicznego biura obsługi Klienta "eBOK"
Krótki opis
Korzystając z „eBOK” Odbiorca usług otrzymuje łatwy i szybki całodobowy dostęp do swojego indywidualnego konta bez konieczności wychodzenia z domu, a po zarejestrowaniu się do „eBOK” uzyskuje wgląd do historii zużycia wody oraz salda rozliczeń za świadczone usługi. Odbiorcy usług otrzymają dodatkowo dostęp do podglądu wystawionych im wcześniej e-faktur. Z "eBOK" może skorzystać osoba korzystająca z usług wodociągowo-kanalizacyjnych z zakresu zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków, dostarczania energii cieplnej oraz usług internetowych na podstawie pisemnej umowy zawartej z Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej – Krośnieński Holding Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wymagane dokumenty
Ostatnia rozliczeniowa faktura VAT wystawiona Odbiorcy usług przez Krośnieński Holding Komunalny Sp. z o.o.
Miejsce złożenia dokumentu
Dowolne miejsce z czynnym dostępem do internetu. Wystarczy skopiować odnośnik: https://www.ekrosno.net.pl/user/register
Opłaty
Korzystanie z konta jest bezpłatne i nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.
Termin i załatwienie
Na bieżąco.
Podstawa prawna
Rejestrując się do "eBOK" Odbiorca usług musi poznać obowiązujący Regulamin korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta /eBOK/ w Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej – Krośnieński Holding Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Informacje
Podczas rejestracji Odbiorca usług musi podać swój numer PESEL, a w przypadku przedsiębiorców swój numer NIP. Podaje także swój adres e-mail. Przy pierwszym logowaniu Użytkownik ustala swoje indywidualne hasło składające się z minimum 8 znaków, zawierające przynajmniej 1 dużą literę, 1 małą literę, 1 cyfrę lub znak specjalny (z wyłączeniem polskich znaków).
Pliki do pobrania:

Portale społecznościowe

Adres BOK

 
Biuro Obsługi Klienta
ul. Fredry 1, 38-400 Krosno
tel.
13 47 48 316,
13 47 48 360,
785-008-316,
 
2020-10-09

Informacja

Informacja MPGK Krosno Sp. z o.o. o jakości wody uzdatnionej w III kwartale 2020r.

Centralne Laboratorium Wody i Ścieków

Live chat

 
Do góry Wstecz Strona główna 38-400 Krosno, ul. Fredry 12 Tel.: 13 436 83 11, 13 474 83 20 Fax: 13 436 86 78
© MPGK Krosno 2006 Realizacja: ideo Powered by CMS Edito