Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, iż od 05 lutego 2008r. wszelkie sugestie i reklamacje dotyczące działania i obsługi klientów przez MKS w Krośnie Sp. o.o. przyjmuje Biuro Obsługi Klienta MPGK w Krośnie Sp. o.o.
Państwa propozycje, sugestie i krytyka są dla nas cennym źródłem informacji. Analiza zgłoszeń reklamacyjnych oraz wprowadzone na jej podstawie działania z naszej strony, będą miały bezpośredni wpływ na polepszenie jakości usług świadczonych przez MKS w Krośnie Sp. z o.o., a tym samym na zwiększenie zadowolenia Naszych Klientów.
Zwracamy się zatem z uprzejmą prośbą do Państwa o składanie wszelkich reklamacji i spostrzeżeń w tym zakresie w następujący sposób:
1 Bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta MPGK w Krośnie Sp. o.o., ul. Fedry 1,
tel. 013 43-685-45,
2. Za pomocą poczty elektronicznej pod adresem e-mail:
3. Na stronie internetowej www.ekrosno.pl.